Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Trưởng Phòng Kinh DoanhViệc tìm người - Quận 2 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Hỗ trợ nhân viên chăm sóc, tư vấn và chốt khách Tuyển dụng, đào tạo và quản lý, đánh giá đội ngũ nhân viên Xây dựng các kênh bán hàng, tạo hệ thống quản lý khách hàng Lập và tổ chức thực hiện các kế hoạch kinh doanh của nhóm nhằm đảm...
-
Nhân Viên Quản Lý Hợp Đồng [ Song Ngữ ]Việc tìm người - Quận Bình Thạnh (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Soạn thảo và đánh giá các hợp đồng song ngữ- Biên, Phiên dịch từ tiếng Anh sang tiếng Việt và từ Tiếng Việt sang Tiếng Anh cho BGĐ trong quá trình xử lý công việc, các cuộc họp, trao đổi, đàm phán có sử dụng tiếng Anh - Hỗ trợ các ...
-
Trưởng Bộ Phận Học Thuật IeltsViệc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc ● Đảm bảo chất lượng giáo viên của hệ thống vận hành ● Quản lý chất lượng giáo viên tại trung tâm, bao gồm:+ Tác phong học vụ+ Chất lượng giảng dạy (gồm cả hai mô hình online và offline)+ Việc tuân thủ handbook + Quy tắc giảng dạy ● Q...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)